hardware pro fileserver

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 8 11:02:17 CET 2006

Dne Wed, Feb 08, 2006 at 10:08:56AM +0100, Petr Stehlik napsal:

> Ted jsem nainstaloval system uplne bez RAIDu, jen na prvni disk, a opet
> stejna situace. Jdu zkusit jiny operacni system.

To je fakt zvlastni, jako kdyby se nenahral BIOS toho radice pro startu
"velkeho" BIOSu. To bych videl na nejakou chybku konfigurace. V etchi muze
byt vadny grub nebo lilo, ale oboje najednou snad ne.

ZKusil bych pustit grub rucne a podival se, jestli vidi nejake disky, nove
gruby umi ls, u starych se musi zacit psat a zkusit doplnovat tabulatorem.

Tahle varianta s raid1 chodi velmi spolehlive, co pamatuju tak jednou
jedinkrat mi masina nenajela, ale to bylo tim, ze jsem po vymene disku
zapomel nahrat grub do MBR, coz rebuild pole neudela ;-)

zdravim
dan