Vlastni el. podpis

Sv. Patrick sv.patrick na seznam.cz
Středa Únor 8 11:56:59 CET 2006

Velmi vtipne.

Na te strance toho zas tolik neni a uricte ne nic konkretniho k el.
podpisu. Ja tomu tak moc nerozumim - postupoval jsem podle clanku na
http://www.root.cz/serialy/jak-na-openssl/ a podle toho jsem si udelal
certifikat. Ten kdyz ale naimportuju do IE, tak se mi nehodi do
zalozky Osobni, ale Ostatni uzivatele. A jako takovy pak neumozni
podepisovat v emailu apod. Proto se na to ptam, jestli to uz nekdo
delal a mel podobny problem.

--
S pozdravem,
 Sv. Patrick