Vlastni el. podpis

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 8 12:12:18 CET 2006

Sv. Patrick <mailto:sv.patrick na seznam.cz> wrote:
> Na te strance toho zas tolik neni a uricte ne nic konkretniho k el.
> podpisu. Ja tomu tak moc nerozumim - postupoval jsem podle clanku na

Skutečně máte problém se čtením?

Na mnou uvedeném odkazu (vážně netusím, proč se ospravedlňujete jiným,
zřejmě neúplným zdrojem infromací) naleznete mimo jiné:

http://www.openssl.org/docs/HOWTO/ a tam certificates.txt a keys.txt...

Až napíšete, co konkrétně Vám nechodí, resp. chcete řešit, určitě se tím
někdo bude zabývat.