Vlastni el. podpis

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Středa Únor 8 14:01:04 CET 2006

On Wed, 8 Feb 2006, Sv. Patrick wrote:
> ale vzdyt ja jsem napsal, v cem mam konkretni problem. Problem je v
> tom, ze mi IE ten vytvoreny certifikat naimportuje do zalozky Ostatni
> uzivatele misto do Osobni.

A importujete tam jen samotny certifikat, nebo certifikat i s prislusnym
privatnim klicem?

> Nechapu, proc me osocujete, ze neumim cist apod.

Protoze to asi opravdu neumite. Meta-FAQ teto konference jste cetl?

> A uz vubec tam neni nic o importu do IE, proto se ptam tady na prakticke
> zkusenosti.

Windows maji v sobe integrovane uloziste certifikatu, klicu a ostatni
haveti, IE toto uloziste pouziva. Prace s nim je pomerne intuitivni,
osobne jsem nikdy zadnou dokumentaci nepotreboval -- ale nemel by byt
problem ji nekde najit.

--HH