Vlastni el. podpis

Sv. Patrick sv.patrick na seznam.cz
Středa Únor 8 14:03:30 CET 2006

Ro jo, ale pak jsem to jeste upresnoval.
A i v tom vasem "svatem" dokumentu  se taky nedoctu, ze pro IE
potrebuju PKCS12 a jak to prevedu, neb je tam opet zminen jen nejaky
dalsi dokument formats.txt, ktery tam zase neni.

Nemyslim si, ze bych necetl a zneuzival konferenci (o cemz svedci
velmi malo mych dotazu zde). Ale na vami nabidnutem odkaze jsem
skutecne nenasel nic moc konretnich informaci.

Kazdopadne problem byl diky panu Vejsadovi vyresen, takze to tu dale
nechci resit. Pokud citite potrebu me dale karat apod., ucinte tak na
muj mail.

Patrick