Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Ondrej Nemecek oldfrog na volny.cz
Středa Únor 8 19:16:36 CET 2006

On Wed, 08 Feb 2006 10:42:32 +0100, Martin Blaha <conf.linux na builder.cz>
wrote:

> Muzu potvrdit Vase slova, mam SB-Live! Player za cenu kdysi okolo tech
> 2000Kc a ma na plosnem spoji vpravo nahore ciselne oznaceni 0100, dalsi
> karta kterou jsem kupoval s oznacenim SB-Live! za cca 1000Kc mela toto
> oznaceni 0220 a kdyz jsem ji zkousel prehodit tak vubec nechtela "hrat"
> tehdy v PC s win98. Cca pred rokem znamy kupoval rovnez SB-Live! za
> nejakych 400Kc a tato karta na rozdil od predchozich mela jen 4
> konektory jack 3.5 vselijakym divotvornym zpusobem kombinovane, jednou
> se choval jako vstup MIC, pak najednou z nej byl LINE IN atd. Stare
> [...]

Pridavam se, taky ji mam. Nahrava i prehrava slusne a bez pazvuku
ci sumu. Oss ovladace navic umoznuji zavest mikrokod do emu-10k1,
kterym lze zpracovani zvuku ovladat. Pouzival jsem to tak, ze jsem
zesilil linkovy stereo vstup do te miry, ze k jeho vybuzeni stacil
obyc elektrokretovy mikrofon (v zapojeni s kondenzatorem, odporem a
baterii). To mimo jine svedci i o kvalite a citlivosti vstupu.

Timto zpusobem slo s minimalni investici amatersky nahravat - ve stereu
a prijatelne kvalite. Neceho podobneho bych chtel docilit s ALSOU,
ale zatim jsem se s ni nezkamaradil.