Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Martin Blaha conf.linux na builder.cz
Středa Únor 8 10:42:32 CET 2006

Vasek Stodulka napsal(a):
> Jak jde čas, tak postupně snižují kvalitu (zejména převodníků) a taky cenu.
> Já mám třeba Live! ještě z doby, kdy stál okolo 2000, hraje fakt dobře. Teď
> jsem si koupil do druhého PC po dobrých zkušenostech taky Live! a je to
> kompletně jiná karta - jinak vypadá, hraje dost hůř, je poskládaná z jiných
> součástek a ovladače pro Windows nejsou kompatibilní...

Muzu potvrdit Vase slova, mam SB-Live! Player za cenu kdysi okolo tech
2000Kc a ma na plosnem spoji vpravo nahore ciselne oznaceni 0100, dalsi
karta kterou jsem kupoval s oznacenim SB-Live! za cca 1000Kc mela toto
oznaceni 0220 a kdyz jsem ji zkousel prehodit tak vubec nechtela "hrat"
tehdy v PC s win98. Cca pred rokem znamy kupoval rovnez SB-Live! za
nejakych 400Kc a tato karta na rozdil od predchozich mela jen 4
konektory jack 3.5 vselijakym divotvornym zpusobem kombinovane, jednou
se choval jako vstup MIC, pak najednou z nej byl LINE IN atd. Stare
poctive SB-Live mely kazdy vstup zvlast a navic mely MIDI port.

Martin