Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Únor 9 12:26:03 CET 2006

Ctirad Fertr wrote:

>Mám M-audio Audiophile 2496 a (dočasně) M-audio delta 1010lt. V linuxu to umí
>všechno, co to má umět. Takže kvalitní záznam a reprodukce na různých
>samplovacích frekvencích a rozlišeních až do 24bit/96kHz bez přepočítávání,
>dále MIDI I/O a S/PDIF I/O na koaxiálu.

Koukal jsem na ne a M-Audio delta 1010lt je drazsi nez jsem ochoten za
zvukovku utratit a Audiophile 2496 je zda se jen stereo. Do budoucna
bych chtel svoje stereo doplnit na 5.0 (mozna 5.1). Uvazoval jsem o
Revolution 5.1. Jak je tam tom ta v prehravani treba 96kHz? Taky
resampluje na 48 nebo ne? A umi poslat kanal pro subwoofer do prednich
repro?

Libor