Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 19:41:49 CET 2006

Dne čtvrtek 09 únor 2006 12:26 Libor Chocholaty napsal(a):
> Koukal jsem na ne a M-Audio delta 1010lt je drazsi nez jsem ochoten za
> zvukovku utratit

Taky pochybuju, že by Vám k něčemu bylo 8 analogových a dva digitální vstupy.

> a Audiophile 2496 je zda se jen stereo.

Ano. Přesněji řečeno, je to 4x4, protože ty digitální vstupy jsou nezávislé.

> Do budoucna
> bych chtel svoje stereo doplnit na 5.0 (mozna 5.1). Uvazoval jsem o
> Revolution 5.1. Jak je tam tom ta v prehravani treba 96kHz?

Revolution 5.1 je na přehrávání super (dokonce umí až 24/192 na všech kanálech
i když  to zrovna není moc využitelná vlastnost). Nahrávat umí až 24/96.
Akorát si zjistěte, jestli je opravdu 100% podporovaná, protože donedávna byla
podporovaná jenom dražší  7.1 verze.

> Taky  resampluje na 48 nebo ne?

Samozřejmě že ne.

> A umi poslat kanal pro subwoofer do prednich
> repro?

To je úkol pro přehrávač nebo nějaký výstupní plugin, jak ty kanály namíchá.
Nikoliv pro zvukovku.

Ctirad