crypt (enigma) z BSD

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Čtvrtek Únor 9 14:47:53 CET 2006

>V Debianu Sarge je nadejny balicek:
>mcrypt - Replacement for old unix crypt(1)
>
>Pokud s Debianem nekamaradite, muzu vam poslat zdrojaky nebo binarku.

Díky za nakopnutí - mám Fedoru. Ale i na ni máme docela bohaté zdroje
balíčků. Akorát je potřeba vědět který to má být :)

Tak jsem tenhle balíček jsem stáhnul, ale nějak jsem s ním nepochodil :

$ mdecrypt bsd-test.tar.gz
An OpenPGP encrypted file has been detected.
Unknown suffix. Will append '.dc'.
Enter passphrase:
File bsd-test.tar.gz was NOT decrypted successfully.

$ mdecrypt --version
Mcrypt v.2.6.4 (i386-redhat-linux-gnu)
Linked against libmcrypt v.2.5.7
Copyright (C) 1998-2002 Nikos Mavroyanopoulos (nmav na gnutls.org)

Ono to asi bohužel míří spíš k pgp ...
Takže hledám dál :(