Par otazek k RHEL4

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Únor 9 21:45:42 CET 2006

On Wed, 2006-02-08 at 14:53 +0100, NOVOGEAR
> 2 - existuje nejaky rozumny graficky "Package manager",
> nejlepe primo z RHEL  at necpu do instalace cizi baliky.
> Napriklad neco jako Aptitude, nebo Synaptic. Ten original
> z RHELu je nepouzitelny. Instalovat pomoci rpm, nebo up2date
> se mi nechce, kdyz uz bude na serveru graficke prostredi.

Jde o to, ze potrebujete tahat balicky s RHN (tedy alespon prave za to
platite) a to vice mene znamena pouzivat prave up2date (+ pripadne na
desktopu up2date applet).

Dalsi moznost je pouzivat web interface RHN a managerovat si odsud
libovolny pocet svych serveru. Viz. http://www.redhat.com/

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>