Inkscape a editace cest

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 10 06:44:49 CET 2006

	Zdravim,

mam dotaz k Inkscape (existuje specializovana konference?) - jde mi o toto:

	Mam cestu, kterou jsem ziskal pomoci trasovani bitmapy. Ta cesta vypada
v podstate jako kruh s tim, ze uvnitr je nejaky slozity obrazec vyriznuty,
a naopak v jednom miste z toho kruhu nejaky obrazec presahuje ven.
Problem je, ze ten "kruh" ziskany trasovanim neni uplne pravidelny kruh.
Cilem je udelat z tohoto skutecny kruh, pri zachovani vyriznute casti uvnitr
i casti presahujici ven. A pokud mozno, aby ta vysledna cesta byla "hezka",
cili se tam napriklad 2x neprekreslovalo totez.

	Zatim jsem skoncil u tohoto postupu:

- vyrobit skutecny kruh danych rozmeru
- prevest kruh na cestu, cestu uzavrit
- z puvodni "slozite" cesty ten skoro-kruh o neco zmensit, ale aby zustal
	zachovany i vyriznuty vnitrek i presahujici vnejsek
- tyto dve cesty spojit

	Problem je, ze timhle dostavam dost podivnou cestu s mnoha
"nevyznamnymi" body nekde uvnitr. Jde mi o to, jak tyhle body odstranit
a nejak rozumne tu cestu napojit na ten vnejsi kruh. Konkretne - jak ziskam
na tom kruhu bod pro pripojeni presne v miste, kde ho chci mit?

	Diky (mozna jsem neco prehledl, s Inkscape teprve zacinam).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |