TCP connection po zatuhnuti systemu

Petr Janda janda na netbox.cz
Pátek Únor 10 10:12:14 CET 2006

> Tak kolegu pozdravujte a vyridte mu ze se hluboce, ale hluboce myli. Ani
> IP neni realizovano hardwarove, nybrz implementovano operacnim systemem,
> takze u TCP (coz je jeste dalsi vrstva "nad" IP), to nemuze byt jinak.
> Coz je to o cem jsem mluvil vyse - zda se ze je zatuhnuty komplet
> userland, ale kernel si dal zije svym (ponekud rozbitym) zivotem.

jj, dokonce se kdysi objevil projekt, "nehacknutelneho firewallu" -
fungoval tak, ze se pustil linux, nacpaly se pravidla, a zavolalo halt,
ale uz ne poweroff (a shozeni sitovek ...). Takze jadro vegetilo dal,
pravidla fungovala, ale prihlasit se bylo nemozne, protoze userspace
proste nebyl.

	S pozdravem

				Petr Janda
--