software suspend v kernelu 2.6.14 -> Nvidia

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Únor 10 15:30:28 CET 2006

simon na cesa.cz píše v Čt 09. 02. 2006 v 13:50 +0100:

>   dale nepouzivat kernelove AGP a v ooptions nvidia mit NvAGP=1

uz opravdu dlouho se mi nepovedlo natahnout nvagp - vzdycky si akorat
postezuje, ze uz je natazeny agpgart a tim to hasne. Jak jste to dokazal
vy? Ja kdyz smazu agpgart (coz je casta rada k nalezeni), tak potom se
nvidia nenatahne kvuliva chybejicim externim symbolum. Takze pat a mat.

Petr