software suspend v kernelu 2.6.14 -> Nvidia

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Pondělí Únor 13 13:39:47 CET 2006

> uz opravdu dlouho se mi nepovedlo natahnout nvagp - vzdycky si akorat
> postezuje, ze uz je natazeny agpgart a tim to hasne. Jak jste to dokazal
> vy? Ja kdyz smazu agpgart (coz je casta rada k nalezeni), tak potom se
> nvidia nenatahne kvuliva chybejicim externim symbolum. Takze pat a mat.
>
> Petr

nesmazal jsem agpgart ale jen (pro jistotu prejmenoval) intel-agp
.. rebootnul a nainstaloval drivery -8178-
a dopsal tuhle option ...
modul nvagp nemam ...
...cut....
nvidia               4092176  14
agpgart                36040  1 nvidia
ipv6                  269568  10
eth1394                21256  0
...cut...
ale suspend .. tedy spis resume
zacalo fungovat .... jeste mam problem s tim ze mi uhnijou
textove konzole ... teda uhnije jen video ... jinak funguji ...
ale zatim resim tak ze pro beznou praci pouzivam  driver nv,
kdyz pustim nvidia a zapomenu tak (holt) musim projit restartem
(koneckoncu musim take pracovat ne jen si hrat, i kdyz zamestnavatel
je vstricny a ve vykazu pracovni doby mam 40% doby vykazane
na vyzkum novych technologii, ale nic se nema prehanet)

toz tak ... hezky a den preji -)