linux na stary srot

konference na kraja.net konference na kraja.net
Sobota Únor 11 22:12:53 CET 2006

Dne Sat, 11 Feb 2006 20:58:05 +0100 napsal(a) Jan Houstek
<Jan.Houstek na mff.cuni.cz> následující zprávu:

> Linuxovemu kernelu toto v principu nevadi, ale necekejte zazraky -- bude
> to pekelne pomale.

pekelne pomale je jak pomale? jeste pomalejsi nez ty win95?

> U 486 bez koprocesoru si nejsem jisty, jak bude zvladat ssh, zejmena pri
> pouziti protokolu 2 a nejakych narocnejsich algoritmu. Pokud by to slo
> ztuha, zkusil bych protokol 1.

smutnou pravdou je, ze moje nokia 6680 to ssh asi zvladne lepe jak ten
ntb:-)

> Co je na ICQ tak narocne? Nejaky konzolovy ci curses klient by to urcite
> zvladlo, ja pouzivam centericq.

no narocnost sem soudil dle go.icq.com, ktere sem tam v tech w95
nerozbehal, ale to je asi nesmysl dle tohoto neco soudit:-)

> Mate-li ten stroj jak nabootovat (klidne z tech Win pres loadlin), tak
> neni problem cokoliv, klidne instalace pres SLIP nebo neco podobne
> obskurniho (jednou jsem takto instaloval Debian a slo to prekvapive
> hladce).

pres win sem to nedelal nikdy, mam s linuxem cest asi rok takze umerne
tomu sou me znalosti, takze spise by asi byla lepsi nejaka bootovaci
disketa kterou treba budu schopen pouzit:-)

> Nemel by byt problem. Tedy pokud to pripojeni nepotrebujete uz pri
> instalaci.

instalaci muzu delat pres tu sitovou kartu, takze to nepotrebuji...

a co jednodisketove ci vicedisketove ale disketove distribuce? mezi tim
neni neco pouzitelneho?

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.