linux na stary srot

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Neděle Únor 12 09:33:53 CET 2006

konference na kraja.net <konference na kraja.net> wrote:
> Zdravim vsechny,
> vyhrabal jsem svuj stary notebook s touto konfiguraci:
> 486sx 33Mhz, 20MB RAM, 600MB HDD, LAN.

je to vykonnejsie nez moj vobec prvy pocitac na ktorom som mal linux
(sice to bolo 66MHz, ale len 8MB RAM), na nom som pustal Monkey linux a
fungoval slusne... aj netscape tam isiel, aj freeciv sa na tom dala
spustit, aj doom, aj dosemu... a na kolegovej 33MHz 486 (ale s koprocesorom
a zvukovou kartou) isli pustat mp3 pri dowmixovani na 11KHz a jeden
kanal, pri 100% zatazi CPU

Takze odporucam pohladat nejaku staru distribuciu, z doby libc5 a
kernelu 2.0, alebo mozno este z doby a.out a libc4. Jediny problem moze
byt (ne)podpora hardware, moze sa stat ze sietovku alebo graficku kartu
alebo infra podporuju kernel a X11 az od nejakej verzie a zistit od
ktorej moze byt narocne. SSH vtedy tiez vedelo len protokol 1,
skompilovat nove SSH moze
byt tazke, aj skompilovat nejake icq so starymi kniznicami.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |