Lze přes Vino (Gnome VNC server) vzdáleně spravovat Xwindows, aniž by byl připejný jakýkoliv uživatel?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Únor 13 00:05:48 CET 2006

S Xmingem můžete i spouštět jednotlivé aplikace a nechat je používat jako
"okenního správce" Windows - aplikace pak prostě mají rámeček a titulek
stejně jako všechny ostatní aplikace, objevují se jako ostatní aplikace
na liště úloh ve Windows, jen ve skutečnosti běží na vzdáleném serveru.
Stačí k tomu zapnout předávání X11 v SSH na klientovi a mít jej povolené
i na serveru.

Občas jsem si tak používal například KMail. I jsem si Xming nastavil tak,
aby používal fonty ze serveru fontů (xfs), který mám na serveru.

Slávek.