software suspend v kernelu 2.6.14 -> Nvidia

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Únor 13 14:56:00 CET 2006

simon na cesa.cz píše v Po 13. 02. 2006 v 13:39 +0100:

> nesmazal jsem agpgart ale jen (pro jistotu prejmenoval) intel-agp

aha. Ja jsem drive prejmenovaval primo agpgart, coz se zrovna
neosvedcilo.

Po prejmenovani via-agp.ko a vynuceni NvAGP=1 se mi to chova stejne,
jako pri NvAGP=2 - tedy ihned pri startu X11 cerna obrazovka a vytuh
takovy, ze funguje NumLock svetylko a ping na masinu, ale ssh uz ne.

Budu asi potrebovat serial konzoli a pozorovat, co tam padne.

> modul nvagp nemam ...

to jsem spatne rekl. Jde o to, ze pokud se neodstrani ten <chipset>-agp,
tak NvAGP=1 jen smutne konstatuje, ze agpgart je uz nahrany a ze tim
padem nic nebude.

> ale zatim resim tak ze pro beznou praci pouzivam  driver nv,

ten "nv" je vubec skvely. Vsechno normalni s nim bez potizi funguje.
Kdyz to srovnam s tema kilama vyskubanych vlasu nad 'nvidia' driverem...
Ale zas Xv, XvMC nebo OpenGL funguje lepe v "nvidia". Kruci kdyby ti
pacholci v nvidii aspon opsali to fungujici z 'nv' driveru...

> je vstricny a ve vykazu pracovni doby mam 40% doby vykazane
> na vyzkum novych technologii, ale nic se nema prehanet)

tohle je spis vyzkum chovani closed source binary driveru, takova
naprosto marna a totalne frustrujici prace...

Petr