Automaticke odmountovani bez manualni intervence

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Únor 13 17:15:11 CET 2006

Borek Lupomesky <borek na lupomesky.cz> wrote:
>   Mam doma Linuxovy stroj a chtel bych jeho prostrednictvim sdilet ctecku pametovych karet pres Sambu. K tomu, aby to mohlo fungovat je potreba jedna vec: aby bylo mozne kartu z ctecky vyjmout bez obavy o nezapsana data. To znamena dve veci:
>
> - synchronni zapis (v momente, kdy se aplikaci vrati syscall, tak uz jsou veskera data fyzicky zapsana)

zalezi na filesysteme. Predpokladam ze na tej karte bude VFAT, od
kernelu (tusim) 2.6.14  je implementovana podpora sync pre VFAT, ale jej
zapnutie ma za nasledok brutalne spomalenie zapisu (az tak ze je to
naozaj nepouzitelne, asi 100B/s v mojom pripade na USB kluc)

> - automaticke odmontovavani
>
>   Vi nekdo, jestli uvedeneho lze v Linuxu nejak dosahnout?

supermount a nieco ako -o sync_on_close, ale nikdy som to nepouzival

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |