Automaticke odmountovani bez manualni intervence

Středa Únor 15 01:58:42 CET 2006

On Mon, 13 Feb 2006 garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:

> supermount a nieco ako -o sync_on_close, ale nikdy som to nepouzival

Kdyz jsem jeste pouzival diskety a podobna media, tak jsem supermount
pouzival a vyhovoval mi. Delalo to presne to, ze close() a podobne
vyznacne syscally byly vzhledem k zapisum na disk synchronni.

Ale nevim, v jakem stavu je supermount dneska.