'>' na zacatku radku

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 14 14:10:19 CET 2006

Jan Klugl wrote:
> dobry den,
> na sve cerstve FC4 jsem v init scriptu rc.sysinit narazil na
> konstrukci

> [presmerovani std vystupu z niceho? na konzoli]
> a ackoli jsem velmi zvedavy a patral, nemam sajn co to ma delat.
> Nenasleduje zadna kontrola na uspesnost, jen to provede pro tty1 az
> tty8 [myslim, nemam to u sebe].
> Vedel by nekdo?
Nejsem zadny linuxovy expert, ale tipuji, ze to bude presmerovani aktualniho
vystupu, tedy STDOUT. Jako duvod me napada, ze kdyz se provadi init skript,
tak se ma jeho vystup zobrazovat na vsech konzolach.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz