'>' na zacatku radku

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Únor 14 14:35:04 CET 2006

> Nejsem zadny linuxovy expert, ale tipuji, ze to bude presmerovani aktualniho
> vystupu, tedy STDOUT. Jako duvod me napada, ze kdyz se provadi init skript,
> tak se ma jeho vystup zobrazovat na vsech konzolach.

Kdepak, na to by bylo potreba "exec >/dev/tty5".

Samotne ">/dev/tty5" je vlastne presmerovani prazdneho prikazu,
cili jen otevreni pro zapis.

Mimo to, ">file" je sikovny zpusob, jak vytvorit prazdny soubor.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Never send to know for whom the bell tolls: it tolls for thee." -- John Donne