kompilace jadernych modulu ieee80211 a ipw2200

jk cz172638 na gmail.com
Úterý Únor 14 21:05:48 CET 2006

zdravim,
moje zkusenosti s ipw2200 (ntb asus a6vc):
pouzitelne jadro 2.6.14, moduly jsou soucasti stromu. pro tyto je pak zapotrebi firmware verze 2.2
(pak mi to chodilo), pokud chcete kompilovat externi moduly, ktere jsou novejsi, pak doporucuju
kompilovat znovu jadro s vypnutejma ieee80211 a ipw2200 modulama, protoze se externi ieeee80211
moduly mlati s tema, co jsou zkompilovane ve stromu (zjistil jsem problemy pri pouziti
wpa_supplicantu, nerozlisene symboly pri zavadeni modulu pro sifrovani). pak to bez problemu
chodilo, to uz staci jen make-kpkg --append-to-version xxxxxxx atd (mam debian unstable - 2.6.15).
s pozdravem

j.k.