kompilace jadernych modulu ieee80211 a ipw2200

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Únor 16 12:04:16 CET 2006

jk wrote:
> zdravim,
> moje zkusenosti s ipw2200 (ntb asus a6vc):
> pouzitelne jadro 2.6.14, moduly jsou soucasti stromu. pro tyto je pak
> zapotrebi firmware verze 2.2 (pak mi to chodilo), pokud chcete
> kompilovat externi moduly, ktere jsou novejsi, pak doporucuju kompilovat
> znovu jadro s vypnutejma ieee80211 a ipw2200 modulama, protoze se
> externi ieeee80211 moduly mlati s tema, co jsou zkompilovane ve stromu
> (zjistil jsem problemy pri pouziti wpa_supplicantu, nerozlisene symboly
> pri zavadeni modulu pro sifrovani). pak to bez problemu chodilo, to uz
> [...]

ciste nahodou jsem si s tim hral pred dvema dny. Vysledkem je
konstatovani, ze pokud postupujete pri kompilaci/instalaci presne podle
instalacnich poznamek obsazenych v ieee80211 a ipw2200 balicich, musi to
fungovat.

Myslim, ze jste neco opomenul, napr.:

2.6.13-rc1+ conflict with ieee80211.h
The 2.6.13 series currently contains an ieee80211.h include file that is
not compatible with this version of the ieee80211 subsystem. The
ieee80211 subsystem make file should detect the in-kernel version. If
you build the ieee80211 subsystem targetted to install into your kernel
sources, you can then rebuild the kernel using those files:

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu