Jaky mailserver ?

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Únor 14 22:32:44 CET 2006

On Tue, Feb 14, 2006 at 05:04:33PM +0100, Martin Kriz wrote:

> hmm takze tak hodne programu, neni nekde ke stazeni uz hotove reseni, staci
> postfix+mysql pro uzivatele+pop3

no po pravde tohle je porad jeste unix, ne windows. proste tady jsou programy
na urcite funkce, ne zbastleniny ktery delaji vsechno ale blbe:)

pro par uzivatelu je postfix+cyrus+spamassassin pres spampd v zakladni
konfiguraci dostacujici. uzivatele a hesla mohou byt normalne v /etc/sasldb2
pro cyrus pripadne i pro postfix.

v dokumentaci pro postfix je napsano jak to popropojovat, je tam kompletni
popis jak zapojit externi filtr do fronty(spamassassin) i jak posilat zpravy
do cyrusu.

mk