DMA a SATA

jk cz172638 na gmail.com
Úterý Únor 14 23:49:45 CET 2006

zdravim,
nevim jestli pomuzu, ale prihledani reseni pro ich6 a libATA (mam asus a6vc) vygooglil jsem, ze
prave tento notebook ma tento controller hub.
pod jadrem 2.4 jsem nic nezkousel, protoze vim, ze mi tam mnoho veci nepujde.
a do verze jadra 2.6.14, aby libata.atapi_enabled=1 fungovalo, se muselo nastavovat ATAPI_ENABLED
rucne v hlavickovem souboru v jadernych zdrojacich (u debiana).
mne osobne se to jeste nepodarilo rozchodit. ne ze by mne to nestvalo, ale je to okrajova zalezitost
z meho pohledu, zatim prehravani resim kopirovanim na disk a klikatejma opsnama u mplayeru :-(

pokud by se nasel nekdo, kdo problematice ich6 a dma rozumi a podarilo se mu to vyresit a bude mi
podle jeho postupu fungovat dma na notebooku, ma u mne panaka skotske, singlemaltky - misto
vyzvednuti: brno :-)

j.k.