Diskove pole a linux

David Kopecek david.kopecek na hacktrack.com
Středa Únor 15 18:36:51 CET 2006

Caf

PK> Co je to par? Dva nebo "nekolik"?
PK> Potrebujete ty disky chladit, takze dobry case. Velikost je nepodstatna.
PK> Softwarovy RAID5...

No mam presne 4 disky, chlazeni neni problem narvu tam par vetraku..
Mozna bych volil klasicky spojeni vsechn disku do jednoho..  Zbytecne
nejake zrcadleni. Casem pozdeji mirror jedn aku jedne nebo N-1

--
S pozdravem,
 David