DMA a SATA

pat pat na xvalheru.org
Čtvrtek Únor 16 00:37:29 CET 2006

magon na dobaledova.net wrote:

> No me to taky dlouho nestralo, ale nedavno jsme se to rozhodl vyresit, a
> docela uspesne. Mam sice R52, ale tusim ze chipset maji stejny. Reseni
> je kernel parametr pri bootu hdc=noprobe. Tim zamezite pouziti IDE
> driveru a pojede to s SATA driverem. CDRom pak bude /dev/sr0 nejspis.
> BTW. jak presne muzu zjisti jestli DMA funguje ? jsme si jisty ze na te
> CDRom jede, podele vytizeni CPU pred a po, ale furt si nejsem jisty u
> disku..zda se mi desne pomaly.
>

> Martin "Magon" Kupec

Ahoj,

na tehle adrese http://www.thinkwiki.org/wiki/Category:T43 je celkem
dost informaci o IBM TP, a tam jsem nasel i popis, jak se to da
pravdepodobne odstranit, ale porad mam pocit, ze to nejak nefach.
Kazdopadne, kdyz dam hdc=noprobe, tak ma problem s tim, kdyz dam misto
cd/dvd druhy disk, potom si neskrtnu :-\

Jsem sice fanda linuxu, ale tyhle veci jsou pro mne spanelska vesnice :-\

	Pat