Proc ne Qmail (Re: Jaky mailserver ?)

Marek Blasko zz na zz-indigo.homeunix.org
Čtvrtek Únor 16 21:14:12 CET 2006

Milan Suchánek wrote:

>Toto je asi jedina vec, ktera me na qmailu ukrutne stve. V default
>konfiguraci je navic nastavena cekaci doba na reakci protejsiho SMTP
>serveru na cca 10 minut a to při povolených 2 spojeních - taky default
>:-) dokaze ucpat frontu na nekolik dni. Lze tech 120 spojeni zvysit
>pouhou rekompilaci, nebo se s tim musi jeste vice carovat?

>Po cca. 3 letech provozu jsem dospel k podobnym zaverum, viz.
>stehovani na jiny HW, to je skutecne lahudka. Jenze jsem dosud nenasel
>nic lepsiho, nez je Qmailadmin, nemam zase tolik casu psat vlastni
> [...]
zalezi  com je ta user dastabaza. pokial je to SQL tak to vecsinou
zdatnejsi znalec SQL zvladne v dost kratkom case. pokial v LDAP tak tam
pokial su podmienky vyhladavanie konfigurovatelne a nie natvrdo
zadratovane v systeme tak je to otazka spravneho konfiguraku