gentoo & internet

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Únor 17 09:28:49 CET 2006

Vsetkym dakujem za rady a nazory. Rozhodol som sa ist
do toho a zacnem studovat Gentoo handbook hlbsie. Filozofia sa mi
paci (teda aj po hrubom precitani sa mi to uz predtym pacilo).
Aj ked teraz to zozere mozno viac casu predpokladam menej casu
straveneho pri buducej sprave systemu.

Zaujala ma este jedna moznost a to moznost stiahnutia
zdrojakov offline (otazky su dolu v texte):

- da sa synchronizovat cez rsync iba stable strom portage?
  -ak ano aka priblizna velkost to je?
- ma Gentoo nejaky program na stahovanie zdrojakov, ktory je
  dostupny aj pre ine distribucie linuxu a windows, aby sa pomocou
  neho dali stiahnut povedzme len tie zdrojaky, ktore patria
  do nejakej kategorie programov (alebo vytvorit na gentoo nejaky
  zoznam programov co chcem stiahnut a stiahnem to na windows
  cez program, ktoremu podhodim dany zoznam)

Dakujem

Igor