gentoo & internet

pat pat na xvalheru.org
Pátek Únor 17 11:17:09 CET 2006

Kilian Igor wrote:
> Vsetkym dakujem za rady a nazory. Rozhodol som sa ist
> do toho a zacnem studovat Gentoo handbook hlbsie. Filozofia sa mi
> paci (teda aj po hrubom precitani sa mi to uz predtym pacilo).
> Aj ked teraz to zozere mozno viac casu predpokladam menej casu
> straveneho pri buducej sprave systemu.
>
> Zaujala ma este jedna moznost a to moznost stiahnutia
> zdrojakov offline (otazky su dolu v texte):

Ne. V portage tree jsou vsechny varianty (stable/...). Kazdopadne se
muze stahnout archiv s portage tree primo z mirroru. Jednoduse se potom
nakopiruje do distfiles adresare a da se emerge --update portage
(doufam, ze nekecam, protoze pouzivam emerge --sync).

Prvni sync je narocny na prenos dat, ale potom toho zas tak moc neni,
protoze vetsina veci se zas tak casto nemeni (nove verze programu atd.).

> - ma Gentoo nejaky program na stahovanie zdrojakov, ktory je
>   dostupny aj pre ine distribucie linuxu a windows, aby sa pomocou
>   neho dali stiahnut povedzme len tie zdrojaky, ktore patria
>   do nejakej kategorie programov (alebo vytvorit na gentoo nejaky
>   zoznam programov co chcem stiahnut a stiahnem to na windows
>   cez program, ktoremu podhodim dany zoznam)

O zadnem nevim, ale staci jednoduse vlezt na mirror a tam dane zdrojaky
stahnout - pripadne se da podivat do ebuildu dane aplikace a tam je vse
vypsane, takze se to da najit.

Nebo, je mozno si udelat vlastni mirror v praci, ktery bude k sobe
stahovat a potom je jednoduche si odtamtud vybirat to, co je potreba ;-)
Na gentoo.org je nekde popis, jak takovyto mirror provozovat.

	Pat