kompilace jadernych modulu ieee80211 a ipw2200

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Únor 17 14:06:42 CET 2006

jk wrote:
> Zdenek Pizl wrote:
>  > ciste nahodou jsem si s tim hral pred dvema dny. Vysledkem je

> je to dost mozne, ale nejnizsi jadro z rady 2.6, ktere jsem instaloval
> bylo 2.6.14, takze jsem
> nestudoval konflikty s nizsimi verzemi. jinak vcera jsem zkousel, jestli
> bez problemu nainstaluju
> predkompilovane jadro 2.6.15-1-686 a potom pro nej zkompiluju externi
> moduly. pomoci m-a to nebyl problem, ale nefunguje pak wpa, dostanete
> nasledujici hlasky:

2.6.14 SPADA do mnoziny problematickych kernelu. Jak rozumite vyrazu
2.6.13-rc1+ ? Ja tak, ze se tyka 2.6.13-rc1 a novejsich.

> Feb 16 10:20:39 myass kernel: ieee80211_crypt_tkip: disagrees about
> version of symbol ieee80211_unregister_crypto_ops
> Feb 16 10:20:39 myass kernel: ieee80211_crypt_tkip: Unknown symbol
> ieee80211_unregister_crypto_ops
> vypada to, ze v debian jadre defaultne je vypnute CONFIG_CRC32 v jadre...

kontrola, zda-li je CRC32 zapnute je jednim z kroku predinstalacni
pripravy spolecne s dalsimi pozadavky jako napr.
CONFIG_CRYPTO_MICHAEL_MIC, CONFIG_CRYPTO_AES_586 nebo CONFIG_CRYPTO_ARC4

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu