kompilace jadernych modulu ieee80211 a ipw2200

jk cz172638 na gmail.com
Pátek Únor 17 10:29:22 CET 2006

Zdenek Pizl wrote:
  > ciste nahodou jsem si s tim hral pred dvema dny. Vysledkem je
> konstatovani, ze pokud postupujete pri kompilaci/instalaci presne podle
> instalacnich poznamek obsazenych v ieee80211 a ipw2200 balicich, musi to
> fungovat.
>
> Myslim, ze jste neco opomenul, napr.:
>
> 2.6.13-rc1+ conflict with ieee80211.h
> The 2.6.13 series currently contains an ieee80211.h include file that is
> not compatible with this version of the ieee80211 subsystem. The
> ieee80211 subsystem make file should detect the in-kernel version. If
> [...]

je to dost mozne, ale nejnizsi jadro z rady 2.6, ktere jsem instaloval bylo 2.6.14, takze jsem
nestudoval konflikty s nizsimi verzemi. jinak vcera jsem zkousel, jestli bez problemu nainstaluju
predkompilovane jadro 2.6.15-1-686 a potom pro nej zkompiluju externi moduly. pomoci m-a to nebyl
problem, ale nefunguje pak wpa, dostanete nasledujici hlasky:

Feb 16 10:20:39 myass kernel: ieee80211_crypt_tkip: disagrees about version of symbol
ieee80211_unregister_crypto_ops
Feb 16 10:20:39 myass kernel: ieee80211_crypt_tkip: Unknown symbol ieee80211_unregister_crypto_ops

vypada to, ze v debian jadre defaultne je vypnute CONFIG_CRC32 v jadre...

s pozdravem

j.k.