gentoo & internet

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Sobota Únor 18 11:51:21 CET 2006

On Fri, 17 Feb 2006 09:28:49 +0100 Kilian Igor <Igor.Kilian na infogas.sk> wrote:

KI> - ma Gentoo nejaky program na stahovanie zdrojakov, ktory je
KI>   dostupny aj pre ine distribucie linuxu a windows, aby sa pomocou
KI>   neho dali stiahnut povedzme len tie zdrojaky, ktore patria
KI>   do nejakej kategorie programov (alebo vytvorit na gentoo nejaky
KI>   zoznam programov co chcem stiahnut a stiahnem to na windows
KI>   cez program, ktoremu podhodim dany zoznam)

Kombinacia parametrov --fetchonly a --pretend Ti namiesto stahovania a
instalovania iba vypise zoznam suborov, ktore treba stiahnut.

Napr.

emerge -fp gimp

vypise zoznam suborov, ktore treba stiahnut ked chces nainstalovat gimp
(vypise vsetky mozne mirrory, tak je dobre ten vypis este trochu
spracovat).

Robo

--
Robert Cernansky