ADSL modem

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Neděle Únor 19 19:05:05 CET 2006

Zdravim,

Dne 19.2.2006 18:41 Dracula 007 napsal:

> No, jak jsem rekl - USB nedoporucuji protoze jsem s tim mel spatny
> zkusenosti, ale mozna uz to dnes funguje dobre. Kazdopadne pokud si
> poridis modem s RJ-45 tak je to uplne jedno - fungovat to bude a zalezi
> jenom na tom co vsechno dalsiho ten modem bude umet. Napriklad vetsina
> modemu umi firewall, ale velmi primitivni a rozhodne bych podle toho
> modem nevybiral protoze ten Debian ti v tomhle ohledu udela lepsi
> sluzbu. Vetsina ADSL modemu je vicemene na stejne urovni - nektere umi
> neco navic, ale vesmes se to moc nelisi.

Diky za rady - rozhodne tedy pujdu do rozhrani RJ-45, dalsi opicarny typu
firewall a spol nepotrebuji (opravdu, Debian mi v tom ohledu poslouzil
vice nez excellentne). Pokud tedy nic nebrani pouzivani mailserveru,
webserveru a pripojeni pres sshcko k compu, co bude pripojeny k modemu,
pak mam prvni starost za sebou.

Zatim vsem moc dekuji a doufam, ze Vas uz nebudu muset "otravovat" :)

S pozdravem

Miroslav Zidek
--
 mizi(zavinac)mzidek.net