ADSL modem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 20 00:23:50 CET 2006

Dne Sun, Feb 19, 2006 at 11:55:31PM +0100, Petr Vileta napsal:

> Precetl jsem si vsechny odpovedi, dostupne v news dnes pred pulnoci a
> udivila me jedna vec. Nikoho nenapadlo, ze by to ADLS mohlo mit neverejnou
> adresu. Uz jsem jich nekolik rozbihal pod widlema a zadny nedostal verejnou
> adresu. Ano IP byla 88.xx.xx.xx, ale z inetu je proste neviditelna.
> Tak nevim, treba me nekdo pouzi, ze Telecom (nebo jini) davaji verejnou IP
> a ja o tom jenom nevim :-)

To jsou symetricke NATy, pouzival to ale jen Telekom, Volny ani GTS nikdy. A
mam pocit ze dnesni internet expresy to take nepouzivaji.

Ty adresy z netu dostupne byly, ale bylo nutne zjistit nekde, jakou clovek
ma a navic se to ruzne chaoticky menilo, takze jeden sice mel doma furt
stejnou, ale ven lezl kazdou chvili jinou.

zdravim
dan