ADSL modem

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Únor 20 02:40:41 CET 2006

Ahoj,

On Mon, Feb 20, 2006 at 12:23:50AM +0100, Dan Ohnesorg wrote:
> To jsou symetricke NATy, pouzival to ale jen Telekom, Volny ani GTS nikdy. A
> mam pocit ze dnesni internet expresy to take nepouzivaji.
>
> Ty adresy z netu dostupne byly, ale bylo nutne zjistit nekde, jakou clovek
> ma a navic se to ruzne chaoticky menilo, takze jeden sice mel doma furt
> stejnou, ale ven lezl kazdou chvili jinou.

Prosim nepiste takove veci--vecerim a je mi spatne.

On Mon, Feb 20, 2006 at 01:04:18AM +0100, Petr Vileta wrote:

> No ja nevim. Co jsem koukal do nastaveni (zevnitr site pres web rozhrani),
> tak by to melo alespon odpovidat na ping. Jenze ono to ani netukne.
> Jenze ted me napada jeste jedna nevyhoda, alespon u ADSL od Serekomu. Totiz
> nesymetricka linka. Download 512, upload 32 a to cele s agregaci 1:20 :-)))

Jiny upload a download u ADSL vychazi z technologie a je to "by design"
http://www.earchiv.cz/l214/slide.php3?&l=5&me=23
Ovsem pouze ten maximalni, ktery cini 600-800kbit. Samozrejme pomerove
si rychlosti UP/Down odpovidaji vzhledem k maximalni sirce _jejich_
pasma.

-- Dalibor Straka