ADSL modem

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Únor 20 09:17:02 CET 2006

On Sun, 19 Feb 2006 17:39:58 GMT, Premysl Hruby <lin-konf na post.cz> wrote:

>  Ne modem s routerem nepotrebujete, ale takove vetsinou nebyvaji v
>  nabidce ADSL poskytovatele. Pokud budete mit modem s routerem tak je
>  treba na nem nastavit mod bridge (tim ho vlastene degradujete na modem
>  bez routeru). Dale budete potrebovat pppoe ktere pak dela samotne
>  spojeni k ISP prez ADSL linku.

Ještě je třetí možnost, kdy modem udělá pppoe a pak spustí bridge mezi ppp0
a ethernetem, což IMHO ušetří nejednu potíž. Pak PC dostane IP adresu přímo
z ADSL a přitom se to celé tváří jako ethernet. Takto to umí AFAIK D-Linky a
já s tím byl moc spokojený, o nějakém pppoe jsem od zakoupení a
zkonfigurování modemu nevěděl.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860