ADSL modem

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Únor 20 14:14:34 CET 2006

Před tímto modemem musím varovat - kusy, se kterými jsem se setkal měly
takový chyták, že neměly fyzický vypínač, ale jen spínací tlačítko s tím,
že po výpadku proudu zůstávaly vypnuté, a tak následně musí přijít
obsluha a to hloupé tlačítko stisknout. Ale kdo ví, možná to již je
jinak. Zmíněný D-Link má tu výhodu, že prostě vypínač nemá, a tak po
výpadku proudu naběhne vždy.

Slávek