ADSL modem

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Pondělí Únor 20 14:27:02 CET 2006

> Na Vas prispevek z 24.11.2004 :) jsem narazil (i na abclinuxu), ale ten
> z brezna 2005, ve kterem popisujete jak zprovoznit ssh a spol (o coz se
> mi jedna) mi unikl. Diky za pripomenuti. Druha varianta modemu, na ktery
> koukam je Alcatel SpeedTouch 510 (na ktery jste take nasel par kladnych
> odkazu na konferenci)

Toho Alcatela za symbolickou cenu bych tu mel - kamaradka si kdysi
poridila ADSL u Telecomu a mela ho k tomu, ale pak se prestehovala
a ma kabelovku od UPC, a tenhle modem ji myslim zbyl a vali se ji nekde
v supliku (myslim ze to je primo ta 510 s jednou RJ-45). Neni sice
nejnovejsi, ale fungoval spolehlive a port forwarding umi - provozoval
jsem pres to napriklad VNC.

Tomas