ADSL modem

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 21 10:01:44 CET 2006

Dd,

On Mon, Feb 20, 2006 at 02:09:14PM +0100, Krištof Petr wrote:

> Tak jsem si to diskuzni vlakno dohledal. Ta Vase konfigurace
> a reseni problemu me prijde ponekud neohrabane.

Netvrdim, ze je to uplne "bombenfest und idiotensicher", ale
zatim to bezi naprosto k plne spokojenosti, a pokud dojde k
nejakemu problemu, staci z modemu vytahnout napajeni, pak ho zase
vratit zpet a po max. 5-ti minutach spojeni zase jede.

> Ten DLink se neda prepnout do normalniho bridge rezimu, kdy funguje
> podobne jako prepinace na 2 vrstve? Stane se "neviditelnym"
> a PPPoE si zakoncite na sitovem interface v linux routeru
> pomoci rp-pppoe?

mozna jo, jenze tyhle linky jsou zatim na PPPoA, takze nevim, zda
by to slo "probridgeovat", me se to nepodarilo. Jinak moznost
bridge pro PPPoE v konfiguraci toho modemu je.

> pk

Zdravi
Honza Marek