ADSL modem

Krištof Petr kristof.p na fce.vutbr.cz
Pondělí Únor 20 14:09:14 CET 2006

Jan Marek wrote:

> Ano, existuje a neni tak drahy. Dlink DSL-360T. Zkuste si tento
> retezec najit v archivu konference linux na linux.cz. Psal jsem sem
> o jeho problemech, ale uz je mam ke sve spokojenosti vyresene u
> dvou kamaradu a jede k naproste spokojenosti.

Tak jsem si to diskuzni vlakno dohledal. Ta Vase konfigurace
a reseni problemu me prijde ponekud neohrabane.

Ten DLink se neda prepnout do normalniho bridge rezimu, kdy funguje
podobne jako prepinace na 2 vrstve? Stane se "neviditelnym"
a PPPoE si zakoncite na sitovem interface v linux routeru
pomoci rp-pppoe?

pk