Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Únor 22 15:11:24 CET 2006

Miroslav Zidek wrote:

> Srovnaval nekdo Twinkle vs. KPhone? Stoji za to pokusit se vyresit
> problemy s prekladem?

Odpoved by me taky zajimala. Hmpg Twinkle me nalakala, ale po hodine
laborovani s prekladem jsem pouzil rm -rf. Fakt humus.

Provizorne (pred nakupem hw SIP/IAX telefonu) pouzivam SJPhone. Stahl
jsem ze stranek "Free Download" verzi 1.6.299a z 10. zari 2005. Mam ji
neregistrovanou, ale vyhovuje mi viz nez X-Lite, ktery sice "vypada"
jako telefon, ale ma ve verzi zadarmo (asi zamerne) postizeny UI.

SJPhone po me nechce zadnou registraci, nevyhrozuje mi a ma to, co
potrebuju ve strucnym dialogovym (GTK1?) rozhrani bez zbytecnych
barevnych serepeticek. Taky kdyz vyzvani, nalehave pipa PC Speaker, coz
potrebuju.

Pozorovani: Mam strasny mikrofon a vim to. Nicmene lidi pres Skype mi
hlasi, ze muj hlas je slyset dobre, kdezto v SIP softphonech je pod mym
hlasem rusivy chrceni. (Ja slysim bez problemu.) Skoda.

Tema hardphone, mirne Linux OT: Uvazuju o nakupu bezdratovyho telefonu
(ne WiFi -- nemam AP), aby mohl lezet kdekoli po byte a sel zapojit mezi
kabelovy modem a pocitac. Je to dobry napad a doporucite mi nejaky
model? (Jsem za neovlivnitelnym NATem a operatora mam ha-loo.cz.)

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]