Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Únor 22 15:23:33 CET 2006

Vlada Macek wrote:

> Odpoved by me taky zajimala. Hmpg Twinkle me nalakala, ale po hodine
> laborovani s prekladem jsem pouzil rm -rf. Fakt humus.

0.
Fedora Core 4/PROLinux FC4, full updated,
KDE-3.5.1
Dell D610, P4M 1.8GHz, 2GB RAM

1.
wget http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/twinkle-0.6.1.tar.gz
wget http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/ccrtp-1.3.6.tar.gz
wget
http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/commoncpp2-1.3.21.tar.gz

2.
kontrola devel pozadavku: libsndfile-devel, qt-devel

3.
cd commoncpp2-1.3.21
./configure
make
make install

4.
cd ccrtp-1.3.6
./configure
make
make install

5.
cd twinkle-0.6.1
./configure
make
make install

cele to trva 10 minut, nekde dealte chybu :-)

> Tema hardphone, mirne Linux OT: Uvazuju o nakupu bezdratovyho telefonu
> (ne WiFi -- nemam AP), aby mohl lezet kdekoli po byte a sel zapojit mezi
> kabelovy modem a pocitac. Je to dobry napad a doporucite mi nejaky
> model? (Jsem za neovlivnitelnym NATem a operatora mam ha-loo.cz.)

Poridte si DECT telefon (Siemens, Panasonic, ...) a pripojte ho na ATA
VoIP adapter. To by mohlo fungovat.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu