Wireless krabicový router + Broadband internet

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Únor 22 21:49:19 CET 2006

Dobrý večer,

chtěl bych poprosit, jestli by mi někdo neposlal příklady nastavení přístupu na internet přes krabicový router, tedy výstupy příkazů (příklad se zařízením "eth1"):

ifconfig
ifup eth1
ifstatus eth1
netstat -r  (nebo "route")

Případně, pokud máte SuSE nebo podobný linux, jestli můžete poskytnout obsah:
/etc/network/wireless
/etc/network/ifcg-eth1
/etc/network/route
/etc/network/route-eth1

Nedaří se mi nakonfigurovat můj nový router poskytnutý od telekomunikační společnosti (router Netopia). Ve Windows jede bez problémů, samozřejmě... Mám podezření na špatně nastavené DHCP nebo routes, bohužel sítím moc nerozumím...

Zdraví,

Oak