Wireless krabicový router + Broadband internet

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Únor 23 11:02:16 CET 2006

Oak napsal(a):
> Dobrý večer,
>
> chtěl bych poprosit, jestli by mi někdo neposlal příklady nastavení přístupu na internet přes krabicový router, tedy výstupy příkazů (příklad se zařízením "eth1"):
>
> ifconfig
> ifup eth1
> ifstatus eth1
> netstat -r  (nebo "route")
>
> Případně, pokud máte SuSE nebo podobný linux, jestli můžete poskytnout obsah:
> /etc/network/wireless
> /etc/network/ifcg-eth1
> /etc/network/route
> /etc/network/route-eth1

> [...]

Router je snad nastavenej pořád stejně ať tam máš zapojený jakýkoliv OS.

No a v suse jsou klikací nádstavby takže co si opsát parametry z windows
a naklikat je v suse ?

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Ze všech živočichů jen člověk se umí smát, ač vlastně k tomu má
nejmíň důvodů.
		-- Hemingway