SW raid a XFS error

sniper_2 na centrum.cz sniper_2 na centrum.cz
Pátek Únor 24 11:41:21 CET 2006

> Dobry den,
> napada me par veci:
> a) nektere zakladni desky nezvladnou rozdeleni disku -> vytvoreni raidu ->
> mkfs.xfs bez restartu.
zkousel jsem nekolikrat restart, nebot jsem pole vytvarel snad nescetnekrat
> b) taky bych se podival na disk pomoci smartctl. pokud jsou na disku jiz
> nejake realokovane sektory, muze samostatne fungovat dobre, ale v raidu
> zacne delat problemy.
disky jsou nove, zadne relakovane sektory jsem nenasel,
> c) pokud je corruptly xfs a dela problemy opakovane, je lepsi ho znova
> maknout
prekladal jsem znova cele jadro, ale nepomohlo. Mozna bug jadra.
Pres noc jsem tam hodil EXT3 a zatim to vse drzi. Tak nevim.