Amavisd-new - decoding2-get-file-types FAILED

Zdeněk Havlát havlat na stampinet.net
Pondělí Únor 27 16:46:11 CET 2006

Michal Šafránek píše v Po 27. 02. 2006 v 15:59 +0100:
> Tak takto to funguje bez problému, sice scan SA trvá asi dvě minuty u
> obyč. mailu, nicméně toto řešení je pro mne nepoužitelné, protože
> potřebuji doručování do maildirů a pro virtuální účty a to IMO
> procmailem nelze, nebo se pletu?

Tak hluboko do poštovních končin nevidím, ale 2 minuty na kontrolu
jednoho emailu je podle mě opravdu mnoho.
Řekl bych že amavisem to nebude a hw chyba by se objevovala i na jinych
mistech.
Zkuste smazat (nebo zazalohovat) databazi vzorku a naucit smapassassin
jen na takove mnozstvi vzorku aby kontrolu provadel. A uvidi se jaky
bude vysledek.

Jestli mate potrebny pocet vzorku zjistite zadanim prikazu

spamassassin -D --lint 2>&1 | grep -i bay

pod uzivatelem ktery vola spamassassin.

Zdeněk Havlát
---
Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.