Amavisd-new - decoding2-get-file-types FAILED

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Únor 27 17:23:35 CET 2006

Zdeněk Havlát wrote:
> [...]

pletete, minimalne procmail dorucuje do maildiru - a nebo mi postu hazi
do folderu nejaci permonici ;-)

Virtualni ucty by taky nemely byt problem, zalezi na tom, jak je mate
virtualizovane ...

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu